Analýza interní firemní komunikace společnosti NOVESTA a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza interní firemní komunikace společnosti NOVESTA a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Cedidlová, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:31:58Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:04Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/990
dc.description.abstract Následující text je zaměřen na interní firemní komunikaci. Obsahuje teoretické poznatky o tomto tématu. Text je svým obsahem orientován na vymezení pojmu komunikace, důvody vedoucí lidi ke komunikaci, na nejčastější chyby, kterých se při ní lidé dopouští a také na to,jak docílit efektivní komunikace. Dále se soustřeďuje na analýzu této komunikace ve společnosti NOVESTA a.s. Zde byl proveden dotazníkový průzkum, na jehož základě byla vytvořena řešení pro zlepšení stávajícího stavu. Doporučení jsou navržena tak, aby byla snadno realizovatelná v dané společnosti. K tomu napomáhá riziková a nákladová analýza provedená u každého doporučení. cs
dc.format 53 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 561803 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
dc.subject Komunikace cs
dc.subject dotazníkový průzkum cs
dc.subject interní marketing cs
dc.subject Communication en
dc.subject Questionnaire research en
dc.subject Internal marketing en
dc.title Analýza interní firemní komunikace společnosti NOVESTA a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of the internal communication in the NOVESTA joint stock company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2006-06-12
dc.description.abstract-translated The following text deals with the internal communication of the company. It includes theoretical information about this theme. The text is mainly about the key word communication and the mainly frequented mistakes that people usually make. One of the aspects of the text is looking for a solution how to improve communication and reach the more effective communication. It is also about the analysis of the internal communication in the NOVESTA joint stock company. My questionnaire was completed there and on the base of its results the solutions were proposed. The recommendations are proposed so that there is a way how to realise them in the company. In addition there was prepared the risk and cost analysis to support my recommendations. en
dc.description.department Ústav informatiky a statistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/114 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3403
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
cedidlová_2006_bp.pdfBlocked 548.6Kb PDF View/Open
cedidlová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
cedidlová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account