Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
Autor: Němec, David
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce "Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software" zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány komunikační specifika a odlišnosti komunikace zaměřené na firemní prostředí. V praktické části je popsán konkrétní příklad změny marketingové a komunikační strategie ve společnosti ABRA Software. Závěrem se autor zamýšlí nad důležitostí realizace výzkumných šetření v oblasti B2B a také nad roz-hodovacím procesem nákupu informačních systémů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10004
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10619


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němec_2009_dp.pdfZablokované 2.471Mb PDF
němec_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
němec_2009_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet