Syndrom vyhoření v praxi sociálních pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom vyhoření v praxi sociálních pedagogů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kuchyňková, Iva
dc.contributor.author Hladíková, Alice
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:34:20Z
dc.date.available 2010-07-18T01:34:20Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10007
dc.description.abstract Syndrom vyhoření je jedním z projevů současného životního stylu, přesněji by se dalo říci, že jde o civilizační chorobu ohrožující zejména pomáhající profese, mezi nimiž zaujímá nejvýznamnější místo sociální pedagogika. Proto se předkládaná studie zabývá jak všeobecnými poznatky spojenými právě s tímto syndromem, tak i sociální pedagogikou, kterou vymezuje z hlediska jejího vývoje a současných metod práce. Na tuto více méně teoretickou část navazuje propojení praxe sociálního pedagoga s tímto onemocněním na konkrétním příkladu životního příběhu člověka, který se s celou situací snažil dlouhá léta poměrně neúspěšně vyrovnat. Tato podrobně analyzovaná zkušenost vytváří společně s předešlými teoretickými poznatky paradigma, na jehož základě jsou v závěru předloženy možnosti, jak tomuto onemocnění předcházet, nebo se s ním alespoň vyrovnat. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 342325 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální pedagogika cs
dc.subject vyhoření cs
dc.subject syndrom cs
dc.subject prevence cs
dc.subject léčba cs
dc.subject Social pedagogy en
dc.subject burnout en
dc.subject syndrom en
dc.subject prevention en
dc.subject treatment en
dc.title Syndrom vyhoření v praxi sociálních pedagogů cs
dc.title.alternative Burnout in practice of social pedagoguest. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doňková, Olga
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated The burnout is one of typical expressions of current life style. Strictly speaking, it is classic disease, which threatens primarily assisting professions. The most significant in them is the social pedagogy. On the one hand, this presented study deals with general pieces of knowledge that are connected with this type of syndrome, on the other hand, it concerns oneself with a social pedagogy, which is defined from point of view its development and its currentmethods. The praxis of social pedagogue with this type of disease links to previous theoretic part of my study. The practice is shown the example of real story of man, who tried unsuccessfully to face up with this situation for a long time. This closely analyzed situation makes with previous theoretic pieces of knowledge a paradigm. The possibilities, how to prevent this disease or cope with it, are presented in the conclusion. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015850
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject syndrom vyhoření cs
local.subject social educators en
local.subject burn-out syndrome en


Files in this item

Files Size Format View
hladíková_2009_bp.pdf 334.3Kb PDF View/Open
hladíková_2009_vp.doc 76.22Kb Microsoft Word View/Open
hladíková_2009_op.doc 79.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account