Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o. |
| Autor: |
Randýsková, Veronika
|
| Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je "Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.". Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových strategií dle významných autorů. Základem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě a analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Na základě závěrů situační analýzy je navr-žena vhodná marketingová strategie pro dosažení podnikových a marketingových cílů. V závěrečné části práce jsou stanoveny strategie programů komunikace vhodné pro realizaci inovační marketingové strategie a marketingových cílů. Součástí projektu je časová analýza projektu metodou CPM, nákladová a riziková analýza. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10012
|
|
Datum:
|
2009-05-04 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
|
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11547
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet