Geo-marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Geo-marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Geo-marketing
Autor: Indra, Petr
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce Geomarketing se v teoretické části věnuje především zařazení geomarketingu mezi ostatní odvětví marketingu. Zasazuje Geomarketing mezi disciplíny, které pomáhají při vytváření a realizaci marketingové strategie. Dále se autor v práci zabývá aplikací geomar-ketingu v oblasti telekomunikací. Aplikuje jednotlivé části geomarketingu na situace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a pokouší se pomocí analýzy potvrdit hy-potézu, že lidé žijící ve stejné oblasti mají podobné chování. V projektové části autor navr-huje úpravu komunikace společnosti při využití geomarketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10082
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 10605


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
indra_2009_dp.pdfZablokované 10.29Mb PDF
indra_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
indra_2009_op.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet