Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Autor: Volfová, Petra
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem lze zvýšit konkurenceschopnost společ-nosti Rádia Zlín vůči silné konkurenci, která ve Zlínském kraji působí.Teoretická část vy-mezuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a mapuje rozhlasovou krajinu za období posledních pěti let. Praktická část je věnována analýze konkurence regionální stanice a primárním marketingovým výzkumům cílových skupin - posluchačů a obchodních partne-rů. Projektová část je zpracována na základě výsledků zmíněných výzkumů a jsou zde na-vrženy prostředky, které pomohou posílit postavení rozhlasové stanice ve stále rozrůstající se konkurenci, a to ve třech základních oblastech stanice: program, prodej a komerční ko-munikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10115
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10641


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
volfová_2009_dp.pdfZablokované 1.152Mb PDF Zobrazit/otevřít
volfová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
volfová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet