Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Autor: Melicharová, Eva
Vedoucí: Hampl, Josef
Abstrakt: Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování jednotlivých strategických scénářů. V závěrečné části jsou shrnuty dosažené výsledky za první třetinu roku
URI: http://hdl.handle.net/10563/10120
Datum: 2009-04-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13053


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
melicharová_2009_bp.pdf 2.033Mb PDF Zobrazit/otevřít
melicharová_2009_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
melicharová_2009_op.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet