Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky |
Autor: |
Tlusťák, Adam
|
Vedoucí: |
Kulíšková, Klára
|
Abstrakt:
|
Úkolem této práce je zanalyzovat konkurenční prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území ČR. Konkurenční prostředí je analyzováno z hlediska tržního, pomocí teorie P. Kotlera a jeho konkurenčních strategií, a samozřejmě také odvětvového, které je analyzováno pomocí Porterova pěti faktorového modelu. K řešení jsem využil jak veřejně dostupné zdroje a údaje, tak i interní materiály společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o., ke kterým mám z pozice zaměstnance této spo-lečnosti přístup. Závěr práce obsahuje vyhodnocení konkurenčního prostředí a konkurence-schopnosti společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail a návrh možných doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10180
|
Datum:
|
2009-04-28 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13059
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet