Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky
Author: Tlusťák, Adam
Advisor: Kulíšková, Klára
Abstract: Úkolem této práce je zanalyzovat konkurenční prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území ČR. Konkurenční prostředí je analyzováno z hlediska tržního, pomocí teorie P. Kotlera a jeho konkurenčních strategií, a samozřejmě také odvětvového, které je analyzováno pomocí Porterova pěti faktorového modelu. K řešení jsem využil jak veřejně dostupné zdroje a údaje, tak i interní materiály společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o., ke kterým mám z pozice zaměstnance této spo-lečnosti přístup. Závěr práce obsahuje vyhodnocení konkurenčního prostředí a konkurence-schopnosti společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail a návrh možných doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10180
Date: 2009-04-28
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13059


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tlusťák_2009_bp.pdfBlocked 2.248Mb PDF View/Open
tlusťák_2009_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
tlusťák_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account