Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích |
Autor: |
Lacinová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Práce shrnuje teoretická východiska, která by měla mít na paměti firma uvažující o své prezentaci na internetu. Alespoň částečně ukazuje vývoj internetu, jeho rozšíření a možnost aplikací marketingových komunikací. Také vysvětluje základní pojmy. V praktické části analyzuje existující webové stránky různých organizací a snaží se na nich ukázat příklady správně řešených záležitostí, ale také nedostatky těchto prezentací. Projektová část je zaměřena na navržení a uvedení webových stránek konkrétní organizace s přihlédnutím k dříve zmíněným faktům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1020
|
Datum:
|
2006-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2723
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet