Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s.r.o. se zaměřením na vozy Subaru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s.r.o. se zaměřením na vozy Subaru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s.r.o. se zaměřením na vozy Subaru
Autor: Kuhajdová, Dominika
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cieľom tejto práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov firmy Mikona, s.r.o. prostredníctvom telefonického dotazníkového šetrenia a navrhnúť doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zákazníkov. V teoretickej časti som spracovala poznatky týkajúce sa spokojnosti zákazníkov. Čerpala som zo zdrojov odbornej literatúry, ktoré sa zaoberajú spokojnosťou zákazníka a procesom marketingového výskumu. V praktickej časti som zistila na základe telefonického dotazní-kového šetrenia spokojnosť zákazníkov spoločnosti Mikona, s.r.o. Výsledky som analyzo-vala a znázornila pomocou grafov a tabuliek. Na záver mojej bakalárskej práce navrhujem doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zá-kazníkov firmy Mikona, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10224
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11511


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kuhajdová_2009_bp.pdfZablokované 801.2Kb PDF
kuhajdová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kuhajdová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet