Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace |
| Autor: |
Doležel, Michal
|
| Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci se zaměřuji na fenomén a mechanismy virálního marketingu, jeho etické problematiku a využití v segmentu neziskových organizací. V analytické části se zabývám online virálním marketingem v kontextu celé problematiky firemní komunikace a popsáním teoretických principů fungování virálního šíření. Praktická část obsahuje popis potřebných online nástrojů a data z kvalitativního výzkumu. V projektové části pak na základě analýzy a výzkumu stanovuji obecná pravidla pro využití virálního marketingu neziskovými organizacemi. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10255
|
|
Datum:
|
2009-04-27 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10596
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet