Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o.
Autor: Štursová, Lenka
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Moje bakalářská práce je zaměřena především na rozsah a kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům firmy DEPROX, s.r.o. V teoretické části jsem uvedla základní poznatky o marketingu služeb a o marketingovém mixu služeb. V praktické části jsem se podrobně zaměřila na firmu DEPROX, s.r.o. konkrétně na služby které poskytuje svým zákazníkům. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce je analýza dotazníků, které jsem předložila zákazníkům. Cílem dotazníků bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a s celkovým vystupování firmy na veřejnosti. Získané informace jsem vyhodnotila a interpretovala v mé praktické části a nakonec předkládám mé závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10264
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13343


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štursová_2009_bp.pdf 1.317Mb PDF Zobrazit/otevřít
štursová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štursová_2009_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet