Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Klabalová, Silvie
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o Teoretická část je zaměřena na popis marketingových činností a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, konkurence, zákazníci). Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti marketingové komunikace. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1026
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3886


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klabalová_2006_dp.pdfZablokované 3.989Mb PDF Zobrazit/otevřít
klabalová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klabalová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet