Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Autor: Fadrná, Andrea
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce řeší projekt marketingového řízení a je zpracována pro firmu FPO s.r.o. zabývající se především prodejem výpočetní techniky. Nejprve jsou v teoretické části zpra-covány literární zdroje z oblasti marketingového řízení, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sestavení a realizaci marketingového řízení. Projektová část definuje marke-tingové strategie a cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časo-vé, nákladové a rizikové analýzy. V závěru diplomové práce je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového řízení firmy FPO s.r.o. má přispět k zavedení marketingového řízení ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10284
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11089


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fadrná_2009_dp.pdfZablokované 1.227Mb PDF
fadrná_2009_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fadrná_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet