Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.
Autor: Bernatík, Radoslav
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10403
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13334


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bernatík_2009_bp.pdfZablokované 1.533Mb PDF
bernatík_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bernatík_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet