Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o.
Autor: Pekařová, Marta
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu a je zpracována pro firmu ISDIM s.r.o. zabývající se vývojem software. Nejprve jsou v teoretické části zpracovány dostupné lite-rární zdroje marketingového plánování, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sesta-vení a realizaci marketingového plánu. Projektová část definuje marketingové strategie i cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časové, nákladové i rizikové analýzy. Projekt marketingového plánu firmy ISDIM s.r.o. má přispět ke zvýšení úrovně marketingových činností ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1045
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3966


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pekařová_2006_dp.pdfZablokované 1.565Mb PDF
pekařová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pekařová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet