Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti) |
Autor: |
Daněk, Václav
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Ambicí teoretické části bakalářské práce je popsat požadavky, které měli plnit tvůrci tiskové reklamy ve 30. letech minulého století, a které mají plnit tvůrci tiskové reklamy sou-časné. Praktickou část bakalářské práce tvoří příklady realizace reklamních sdělení v časopi-sech z 30. let minulého století a současných, jejich srovnání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10504
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10652
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet