Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tisková reklama v časopisech (srovnání 30. let a současnosti)
Autor: Daněk, Václav
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Ambicí teoretické části bakalářské práce je popsat požadavky, které měli plnit tvůrci tiskové reklamy ve 30. letech minulého století, a které mají plnit tvůrci tiskové reklamy sou-časné. Praktickou část bakalářské práce tvoří příklady realizace reklamních sdělení v časopi-sech z 30. let minulého století a současných, jejich srovnání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10504
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10652


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
daněk_2009_bp.pdf 12.59Mb PDF Zobrazit/otevřít
daněk_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
daněk_2009_op.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet