Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci
Autor: Vaňoučková, Petra
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Sponzoring je jedním z významných nástrojů marketingové komunikace v každé firmě. Sponzorství je více než patronát nebo dobrodiní. Může pomáhat ostatním a přitom dosahovat předem definovaných komunikačních záměrů. Jeho cílem je podporovat pozi-tivní vnímání značky a image společnosti. Moje bakalářská práce se zabývá problematikou sponzoringu pojišťovny Kooperativa, je v ní popsán firemní profil, strategie sponzoringu kterou firma využívá ke své marketingové komunikaci a vybraný sponzorský projekt. Pro-střednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny nebo vyvráceny předem stanove-né hypotézy a následně navrženo doporučení ke zlepšení řešeného sponzorského projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10530
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10700


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaňoučková_2009_bp.pdf 2.297Mb PDF Zobrazit/otevřít
vaňoučková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaňoučková_2009_op.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet