Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.
Autor: Opařilová, Renáta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě ORLET služby s.r.o. Cílem je analyzovat současný stav marketingového mixu ve firmě a pokusit se doporučit vhodné návrhy na jeho zdokonalení. Teoretická část se týká teoretických poznatků marketingového mixu a detailní analýzy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jimiž je produkt, cena, místo a propagace. Praktická část popisuje firmu a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve zmíněné společnosti. Tato část zahrnuje také SWOT analýzu, která pomáhá odhalit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy ORLET služby s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10537
Datum: 2009-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11281


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
opařilová_2009_bp.pdf 1.590Mb PDF Zobrazit/otevřít
opařilová_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
opařilová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet