E-marketingový výzkum a jeho využití v praxi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

E-marketingový výzkum a jeho využití v praxi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: E-marketingový výzkum a jeho využití v praxi
Autor: Kramoliš, Jan
URI: http://hdl.handle.net/10563/10598
Datum: 2009-08-31
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: application/pdf
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

V tezích disertační práce je nastíněn návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce je možnost uplatnění nového způsobu využití e-dotazníkové metodiky v marketingovém výzkumu v praxi. Hlavním cílem je zjistit zda, je nová navrhovaná metodika lepší než současná a zda-li jsou přednosti nového e-dotazníkového výzkumu verifikovatelné. V úvodu je uvedeno proč dané téma řešit a jeho aktuálnost. V první kapitole je prezentován současný stav řešené problematiky, jsou stručně charakterizovány důležité pojmy (e-marketing, marketing ROI, Ad measurement). V následující kapitole jsou definovány cíle a hypotézy disertační práce. Následují obecné metody a postupy použité při zpracování disertační práce. Další část se zabývá přínosy disertační práce, a to v rovině teoretické i praktické. Závěrem jsou uvedeny možné další pokračování práce a možné jiné zaměření využití.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kramoliš_2009_dp.pdf 1.827Mb PDF Zobrazit/otevřít
kramoliš_2009_vp.pdf 35.45Kb PDF Zobrazit/otevřít
kramoliš_2009_op.pdf 82.93Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet