Projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici
Autor: Bernátová, Eva
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který by sloužil k rozvoji cestovního ruchu v obci Spišská Teplica.V teoretické části je cestovní ruch ponímán jako odvětví, které je součásti národního hospodářství, definujeme trendy, podoby a formy CR. Opisujeme agroturistiku jako součást venkovské turistiky. Popisujeme marketing v CR, marketingovou komunikaci v regionu, jako i marketingovou strategii.V části analytické provádime situační analýzu obce Spišská Teplica.V projektové části jsme zpracovali projekt, který by měl vést ke zlepšení turistické atraktivity v dané obci a k jeho lepšímu využití v oblasti CR. Projekt je podrobený nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10599
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 12271


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bernátová_2009_dp.pdfZablokované 1.953Mb PDF
bernátová_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bernátová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet