Poruchy učení u dětí školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Poruchy učení u dětí školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Ivo
dc.contributor.author Sešinová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:36:15Z
dc.date.available 2018-11-28T00:00:06Z
dc.date.issued 2008-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10619
dc.description.abstract Teoretická část objasňuje a popisuje poruchy učení, jejich historii, původ, výskyt a možné odstranění. Dále je v teoretické části popsáno, jak se jednotlivé poruchy projevují, kdy uvažovat o speciální škole, metody práce s těmito dětmi a jejich hodnocení a klasifikace. Praktická část je zaměřena na poznatky získané během odborné praxe a na rozhovor s učitelem, který vyučuje žáky s poruchami učení a rozhovor s učitelem běžné třídy. Cílem praktické části bylo prokázat v praxi účinnost tříd pro děti s poruchami učení na základních školách. cs
dc.format 39 s. cs
dc.format.extent 357028 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.11.2018
dc.subject Poruchy cs
dc.subject učení cs
dc.subject speciální cs
dc.subject třída cs
dc.subject Disorders en
dc.subject learning en
dc.subject special en
dc.subject class en
dc.title Poruchy učení u dětí školního věku cs
dc.title.alternative Learning Disorders in School-Age Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2009-01-26
dc.description.abstract-translated The theoretical part illustrates and describes learning disorders, their history, origin, occurrence, and possible elimination. The theoretical part also describes how the individual disorders show themselves, when to consider a special school, methods of work with such children, their assessment and marking. The practical part focuses on knowledge acquired during my practical training experience, on the interview with a teacher, who teaches the schoolchildren with learning disorders, and on the interview with an ordinary class teacher. The goal of the practical part was to demonstrate the effectiveness of the classes for children with learning disorders at primary schools in practice. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1001187
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade D
local.subject poruchy učení cs
local.subject speciální školy cs
local.subject learning disabilities en
local.subject special schools en


Files in this item

Files Size Format View
sešinová_2009_bp.pdfBlocked 348.6Kb PDF View/Open
sešinová_2009_vp.docx 25.98Kb Microsoft Word 2007 View/Open
sešinová_2009_op.doc 69.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account