Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici
Autor: Štetinová, Zuzana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti. Průzkum byl prováděn u zákazníků společnosti Billa a byl zaměřen na zlepšení celkového věrnostního systému pro zvýšení konkurenceschopnosti. Průzkum spokojenosti jsem zpracovala pomocí dvou dotazníkových šetření, na základě kterých jsem vypracovala jednotlivá opatření, návrhy a odporučení. Cílem bylo zjištění skutečností pro možnost zkvalitnění nabízených služeb a tovarů pro koncového spotřebitele, teda pro zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10622
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11774


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štetinová_2009_bp.pdf 3.872Mb PDF Zobrazit/otevřít
štetinová_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štetinová_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet