Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.
Autor: Rosinová, Martina
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. V teoretické části je podrobně rozepsáno marketingové řízení a konkurenceschopnost. V praktické části je obsaženo představení firmy INSI INDUSTRISL a.s. a výrobního programu, analýza konkurenční strategie, tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, analýza vnitřního prostředí, Porterova analýza, STEP analýza, SWOT analýza. V další části uvádím návrh na zdokonalení konkurenční strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10644
Datum: 2009-08-13
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.08.2039
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 13341


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rosinová_2009_bp.pdfZablokované 624.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
rosinová_2009_vp.pdf 575.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
rosinová_2009_op.pdf 35.91Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet