Marketingový mix společnosti IKEA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix společnosti IKEA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Briedlová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:48:37Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:07Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10645
dc.description.abstract V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na marketingový mix společnosti IKEA. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části marketingového mixu obecně. Do části praktické se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji společnost IKEA, její historii a jednotlivé části marketingového mixu. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které jsem realizovala u zákazníků IKEA, týkající se jejich pohledu na marketingový mix této společnosti. V závěru práce vyjadřuji svá stanoviska a návrhy k marketingovému mixu společnosti IKEA. cs
dc.format 79 s., 28 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4997418 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject IKEA cs
dc.subject produktový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject design cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject IKEA en
dc.subject product mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject promotion en
dc.subject design en
dc.subject services en
dc.title Marketingový mix společnosti IKEA cs
dc.title.alternative The IKEA marketing mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gaja, Michal
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated In following bachelor thesis I am focusing on a marketing mix of the company IKEA. The thesis is divided into two parts, the theoretical one and the practical one. In theoretical part I result from professional literature and I am describing individual parts of the mix generally. In the practical one, I am trying to apply my own knowledge, I am presenting IKEA company, its history and individual parts of marketing mix. Practical part also contains results from my own research (in a form of asking investigation) carried out by IKEA customers, which involves their view of IKEA marketing mix. In the final part of my thesis I am reflecting my opinions and suggestions about the marketing mix of the IKEA company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10491
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
briedlová_2009_bp.pdfBlocked 4.765Mb PDF View/Open
briedlová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
briedlová_2009_op.doc 62Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account