Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu
Autor: Novák, Petr
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce názorně ukazuje potřebu aplikace marketingové komunikace ve velmi konkurenčním prostředí gastronomicko-zábavního segmentu a snaží se vytvořit návod na efektivní fungování s jejím využitím. V teoretické části autor popisuje sektor služeb, speci-fika marketingu služeb i jeho nástrojů a současně se věnuje vymezení pojmu gastronomicko-zábavní segment, jeho historickému vývoji a popisu jednotlivých typů provozoven. V praktické části provádí analýzu marketingové komunikace provozoven PUOR Restaurant Demínka, Pivnice Šutka, Pizzeria Rotella, Café by Tretter's, Tretter's bar a klubu Misch Masch a současně vyhodnocuje zde použité nástroje a prostředky z pohledu efektivnosti. V projektové části se pak snaží sestavit doporučení, jak na dnešním trhu za pomoci nástrojů marketingového i komunikačního mixu uspět a uvádí názorný příklad jejich efektivního využití.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10660
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10620


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novák_2009_dp.pdfZablokované 11.96Mb PDF
novák_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novák_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet