Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje.
Autor: Langer, Tomáš
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na POP nástroje. Především pak na výzkum efektivity POP. Cílem je zjistit účinek POP prostředku s integrovaným digitálním médiem v prodejním místě. Bude se jednat o konkrétní produkt sloužící k podpoře prodeje brýlí firmy Rodenstock. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán obor in-store marketing a jeho postavení v komunikačním mixu, dále jsou zde uvedeny četné informace o POP oboru. V této části se také mluví o marketingovém vý-zkumu a především jeho nástrojích, které jsou využívány k měření POP nástrojů. V praktické části jsou pak teoretické poznatky použity k výzkumu konkrétního POP pro-duktu v prostředí oční optiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10674
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10667


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
langer_2009_bp.pdfZablokované 1.726Mb PDF
langer_2009_vp.zip 16.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
langer_2009_op.pdf 577.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet