Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno
Autor: Kábrtová, Lidmila
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje komunikaci Vinné galerie Brno. Přibližuje její praxi v oblasti klasického pojetí marketingových komunikací i využití nových přístupů, jako je například product placement či filmový marketing. Spolu s tím se věnuje možnostem jejich využití pro media relations. Pomocí kvalitativního výzkumu se zástupci médií se snaží nalézt odpovědi na otázky, jaké atributy jsou u novinářů rozhodující pro zveřejnění informací a zda nové přístupy mohou rozšiřovat možnosti komunikace firmy v médiích. V projektové části se pokouší navrhnout efektivní komunikační strategii firmy zaměřenou zejména na využití možností media relations, návrh je doplněn o metodu pro vyhodnocování publicity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10690
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10609


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kábrtová_2009_dp.pdfZablokované 3.202Mb PDF Zobrazit/otevřít
kábrtová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kábrtová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet