Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Lužná, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:25:10Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10707
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA za pomoci nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na část teoretickou, která zpracovává poznatky vztahující se k marketingovému řízení společnosti, konkurenci a konkurenceschopnosti vycházející z dostupné literatury. Další, praktická část, je analýzou marketingového mixu a konkurence společnosti ALIKA. Diplomovou práci uzavírá projektová část, jež navrhuje několik řešení na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALIKA. Návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 79 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2352021 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039
dc.subject Marketingové řízení cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Marketing management en
dc.subject marketing mix implements en
dc.subject produkt en
dc.subject place en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu cs
dc.title.alternative Project of Improvement of Competitiveness of ALIKA a.s. with Marketing Mix Implements en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kremlová, Jana
dc.date.accepted 2009-09-14
dc.date.vskp-available 2039-08-21
dc.description.abstract-translated This Master thesis is focused on increasing of competitiveness of company ALIKA with marketing mix implements. It is divided into theoretical part including theoretic knowledge about marketing management, competition and competitiveness. Second part is practical part and it is including analyse of marketing mix and competition of ALIKA company. Master thesis is terminated by idea part which plan some solution for increasing competitiveness ALIKA company with marketing mix implements. These ideas are remitend to costs and risks analyse. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12383
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lužná_2009_dp.pdfBlocked 2.243Mb PDF View/Open
lužná_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
lužná_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account