Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.
Autor: Nyklíček, Michal
Vedoucí: Voloch, Jaroslav
Abstrakt: Řízení vztahů se zákazníky, neboli koncept CRM, je marketingový a strategický postup, který si bere za cíl maximalizaci uspokojení zákazníka. Zaměření na zákazníka má bezpo-chyby logické opodstatnění, neboť jsou to právě zákazníci, kteří za výrobky a služby platí, jsou to zákazníci, kteří přinášejí firmě ekonomické efekty. Ve své diplomové práci nejprve vypracuji literární rešerši na téma CRM, potom zhodnotím současný stav řízení vztahů se zákazníky a dodavateli společnosti. Připravím projekt, který nastíní možné zlepšení v této oblasti. Prioritními body projektu jsou: vypracování nového systému hodnocení dodavatelů, zlepšení současného stavu řízení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10738
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 11165


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nyklíček_2009_dp.pdfZablokované 1.475Mb PDF Zobrazit/otevřít
nyklíček_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet