Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Hegerová, Eva
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT analýzy. Následně je proveden marketingový výzkum. Na základě všech údajů jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které jsou v závěru práce podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10740
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hegerová_2009_bp.pdfZablokované 6.557Mb PDF
hegerová_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hegerová_2009_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet