Nové trendy v event marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v event marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v event marketingu
Autor: Cachová, Marie
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce je věnována studii odvětví, které se nazývá event markering. Vzhle-dem k tomu, že se pořádání a organizování nejrůznějších akcí věnuji více než deset let, mám možnost porovnat, jak se situace v této oblasti změnila. Tedy z hlediska vývoje, no-vých trendů, rozpočtů či přání klientů. V teoretické části představuji základní informace o event markeringu, cílových skupinách, druzích eventů či práci produkčních agentur. V praktické části jsem porovnávala dva velmi obdobné eventy a na základě jejich srovnání jsem uvedla, jak se situace v oboru za dané období změnila. Na konci práce jsem naznačila, jak si myslím, že se bude oblast event marketingu nadále vyvíjet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10747
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10650


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cachová_2009_bp.pdfZablokované 4.086Mb PDF
cachová_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cachová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet