Komunikační strategie značky Fernet Stock

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky Fernet Stock

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky Fernet Stock
Autor: Binková, Andrea
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analyzovat značku Fernet Stock a její komunikační strategii a následně vyvodit doporučení pro další komunikaci. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingové a komerční komunikace, jejich vzájemný vztah. Dále se zabývá reklamou jako samostatnou složkou komunikačního mixu, komunikačním procesem a kritérii pro určení cílové skupiny. V neposlední řadě pak zmiňuje legislativní omezení v oblasti reklamy. Stěžejní v praktické části je popis produktu Fernet Stock, seznámení s cílovou skupinou a analýza samotné komunikace značky. V projektové části jsou popsaná doporučení pro další komunikaci značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1075
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 416


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
binková_2006_dp.pdfZablokované 4.860Mb PDF Zobrazit/otevřít
binková_2006_vp.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
binková_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet