Komunikační strategie značky Fernet Stock

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Fernet Stock

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky Fernet Stock
Author: Binková, Andrea
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Cílem diplomové práce je analyzovat značku Fernet Stock a její komunikační strategii a následně vyvodit doporučení pro další komunikaci. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingové a komerční komunikace, jejich vzájemný vztah. Dále se zabývá reklamou jako samostatnou složkou komunikačního mixu, komunikačním procesem a kritérii pro určení cílové skupiny. V neposlední řadě pak zmiňuje legislativní omezení v oblasti reklamy. Stěžejní v praktické části je popis produktu Fernet Stock, seznámení s cílovou skupinou a analýza samotné komunikace značky. V projektové části jsou popsaná doporučení pro další komunikaci značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1075
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 416


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
binková_2006_dp.pdfBlocked 4.860Mb PDF View/Open
binková_2006_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
binková_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account