Reklama v umění, umění v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama v umění, umění v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama v umění, umění v reklamě
Autor: Kundrátová, Hana
Vedoucí: Turková, Silvie
Abstrakt: Tato bakalářská práce popisuje vztah reklamy a umění jako dvou klíčových prvků moderní společnosti a kultury. Teoretická část shrnuje vývoj moderního umění a charakterizuje re-klamu, krátce se zabývá osobou Andyho Warhola. Nachází vzájemné vazby mezi uměním a reklamou, které jsou v praktické části aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých reklam a uměleckých děl. Okrajově se věnuje současnému stavu reklamy a postavení krea-tivních pracovníků v českém reklamním průmyslu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10761
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10518


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kundrátová_2009_bp.pdfZablokované 5.904Mb PDF
kundrátová_2009_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kundrátová_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet