Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí
Autor: Kocourek, Josef
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá znalostí značky Tommy Hilfiger na českém trhu. V teoretické části práce je vymezen pojem značka, její historie, image a další důležité atributy, které ovlivňují vnímání značky spotřebiteli. Nechybí zde analýza hodnot světových značek a jejich porovnání v rámci meziročního vývoje. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části analyzována výzkumná sonda, která má za úkol zjistit postavení značky Tommy Hilfiger na českém trhu. Na bázi zjištěných dat jsou v závěru navržena doporučení pro uvedenou značku a její tržní chování v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10802
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10662


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kocourek_2009_bp.pdfZablokované 1.709Mb PDF Zobrazit/otevřít
kocourek_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kocourek_2009_op.doc 36.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet