Komunikační aktivity knižního veletrhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační aktivity knižního veletrhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační aktivity knižního veletrhu
Autor: Nevoralová, Zuzana
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě. První část je věnována analýze veletrhu jako specifickému komunikačnímu médiu a stanovení kritérií pro analýzu jednotlivých aktivit. Praktická část má přiblížit pozici Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě a analyzovat jeho komunikační strategii. V závěru práce budou shrnuty zjištěné údaje a učiněny návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10813
Datum: 2009-05-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10523


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nevoralová_2009_bp.pdfZablokované 3.239Mb PDF
nevoralová_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nevoralová_2009_op.doc 90.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet