Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků
Autor: Trnavská, Eva
Vedoucí: Přinosilová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tělesně postiženými žáky a jejich možností edukace. Cílem práce je pojednat zejména o integrativním vzdělávání tělesně postižených žáků v běžných třídách základní školy. Dále pak o pozitivech integrace a o faktorech ovlivňující úspěšnou integraci. Práce je rozčleněna do čtyř celků. První kapitola je zaměřena na vymezení pojmu, rozčlenění a klasifikaci tělesného postižení. V druhé části zmiňujeme možnosti vzdělávání tělesně postižených žáků u nás, i v zahraničí. Ve třetí části je popsáno integrativní vzdělávání postižených a úloha pedagoga v integračním procesu. Závěrečná část je věnována výzkumnému šetření, kde zjišťujeme názory a postoje učitelů a spolužáků handicapovaného žáka na integraci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10822
Datum: 2009-04-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 1016028


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trnavská_2009_dp.pdf 936.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
trnavská_2009_vp.doc 54.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trnavská_2009_op.doc 52.22Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet