Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.
Autor: Biedermannová, Zlata
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tématem diplomové práce je srovnání marketingových komunikací hlavních zpravodaj-ských relací TV Nova a Prima TV v období jejich změn. Práci tvoří tři části. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy, se kterými pracuji v analytické části práce, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část analyzuje marketingové komunikace obou hlavních zpravodajských relaci a jejich sledovanost a ve svém závěru potvrzuje obě stanovené hypo-tézy. Projektová část je tvořena návrhem krizové komunikace pro Televizní noviny v případě, že by byly ohroženy jinou hlavní zpravodajskou relací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10827
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10593


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
biedermannová_2009_dp.pdfZablokované 3.554Mb PDF
biedermannová_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
biedermannová_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet