Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Důležitost veletrhů a výstav jako efektivního marketingového nástroje
Autor: Masnerová, Kateřina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat veletrhy z hlediska jejich efektivity jako marketingového nástroje pomocí literatury a poté totéž dokázat průzkumem názoru samotných vystavovatelů. Teoretická část nejdříve zkoumá historii veletrhů, poté historii marketingu a následuje část, která se snaží vysvětlit pozici veletrhů v marketingovém mixu, porovnat výstavy s ostatními nástroji marketingu, snaží se zdůvodnit, proč je vlastně tento nástroj označován jako jedinečný a na závěr uvést pár informací a rad, jak se hned na počátku vyvarovat chyb při vystavování. Praktická část se snaží celou teorii podpořit statistikami získanými průzkumem, který byl zodpovídán vystavovateli na veletrhu Styl & Kabo, únor 2009. Závěrečné doporučení dává pár rad a tipů budoucím vystavovatelům, které jsou založeny na studiu odborné literatury a výsledcích výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10902
Datum: 2009-05-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11273


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
masnerová_2009_bp.pdf 307.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
masnerová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
masnerová_2009_op.doc 87Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet