Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008
Autor: Skřička, Jan
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybraný sportovní přenos z mistrovství světa v orientačním běhu a ukázat, jak provedení takového přenosu může formovat povědomí široké veřejnosti o tomto sportu. Teoretická část této práce se zabývá historickým vývojem sportovních přenosů a ukazuje, jaký dopad měl rozvoj televizních přenosů na podobu některých sportovních odvětví a jaké důsledky plynou z medializace sportu přímo pro jednotlivé sportovce. Teoretická část rovněž nastiňuje problematiku sportovního marketingu a snaží se uchopit sportovní přenos jako marketingový nástroj jednotlivých sportovních odvětví. Praktická část bakalářské práce detailně analyzuje vybraný sportovní přenos, stanovuje obecná kriteria definující podstatu tvorby úspěšného sportovního přenosu. Druhá část praktické části pak formou kvalitativního výzkumu na hypotézách ověřuje kritérium úspěšnosti prezentovaného sportovního přenosu mezi vybraným vzorkem populace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10952
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10684


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skřička_2009_bp.pdf 903.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
skřička_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skřička_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet