Návrh vytvoření internetových stránek firmy XY jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh vytvoření internetových stránek firmy XY jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti. |
Autor: |
Macků, Magdaléna
|
Vedoucí: |
Štefánek, Radoslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu vytvoření internetových stránek firmy XY, jako nástroje, prostřednictvím něhož firma zvýší svou konkurenceschopnost na trhu. Praktická část zahrnuje analýzu postavení firmy na trhu a analýzu současných internetových stránek firmy. Návrhy nových internetových stránek vychází z podrobné kvalitativní a kvantitativní analýzy konkrétních tržních segmentů. Návrh je vytvořen tak, aby firmě přinesl maximální efekt s využitím minimálních nákladů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10997
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
11789
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet