Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. se zaměřením na produkt a propagaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. se zaměřením na produkt a propagaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. se zaměřením na produkt a propagaci
Autor: Černá, Zuzana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V bakalárskej práci sa zaoberám problematikou marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. so zameraním na produkt a propagáciu. V prvej časti sú spracované teoretické podklady marketingového mixu - produkt, cena, distribúcia a propagácia. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Trenčianske minerálne vody, a.s., jej história a činnosť. Potom nasleduje analýza marketingového mixu v danej firme. Na základe do-tazníkového šetrenia som zistila preferencie a spokojnosť zákazníkov s výrobkami Mitická. Na záver budú navrhnuté opatrenia, ktoré by mali viesť k zlepšeniu súčasného stavu mar-ketingového mixu spoločnosti Trenčianske minerálne vody, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11021
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11713


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
černá_2009_bp.pdfZablokované 1.145Mb PDF
černá_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
černá_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet