Komunikační strategie nového zákaznického časopisu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie nového zákaznického časopisu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie nového zákaznického časopisu
Autor: Koutný, Aleš
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Diplomová práce "Komunikační strategie nového zákaznického časopisu" je zaměřena na problematiku magazínu Žijeme na plný plyn, který je určen zákazníkům regionálních plynárenských společností. Podpořena teoretickým rámcem se diplomová práce zabývá historií a vývojem časopisu a stanovuje hypotézy problematiky zákaznického časopisu. Rozsáhlá a kvalitní analýza v praktické části je stavebním kamenem celé diplomové práce a výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu staví základy pro úspěšné řešení komunikační strategie v projektové části. Dále pak autor uvádí praktické řešení komunikační strategie s přehledem ukázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1106
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2769


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koutný_2006_dp.pdfZablokované 5.018Mb PDF Zobrazit/otevřít
koutný_2006_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koutný_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet