Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe
Autor: Pivnička, Michal
Vedoucí: Vašková, Jana
Abstrakt: Tato práce se zabývá otázkou propagace ortopedické a diabetické obuvi na trhu pacientů s onemocněním diabetes mellitus. Cílem této práce je zanalyzovat propagační materiály a internetové stránky amerických, kanadských a jihoamerických firem působících v tomto oboru a na základě této analýzy podat návrhy na zlepšení současného stavu propagace značky MEDI firmy Baťa, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1126
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2543


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pivnička_2006_bp.pdfZablokované 332.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
pivnička_2006_vp.pdf 362.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
pivnička_2006_op.pdf 97.22Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet