Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů
Autor: Válková, Jana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů, vlivu archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů spotřební chování, spotřebitelské typologie, archetypy a segmentace trhu v závislosti na životním stylu seniorů. Popisuji seniory jako atraktivní cílovou skupinu a zabývám se prognózami demografů o stárnutí obyvatelstva. V praktické části jsem se zabývala aplikací kvantitativního výzkumu - osobním dotazováním a výstupy tohoto šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11342
Datum: 2010-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13697


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
válková_2010_bp.pdf 1.485Mb PDF Zobrazit/otevřít
válková_2010_vp.pdf 56.69Kb PDF Zobrazit/otevřít
válková_2010_op.pdf 57.33Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet