Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy
Autor: Julina, Pavel
Vedoucí: Kop, Vladimír
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá řízením společnosti Pneuform Hulín, a.s. s cílem zvýšit její konkurenceschopnost. Na základě informací získaných z odborné literatury jsou odpovídajícím způsobem zpracovány analýzy současného stavu společnosti, jejího řízení a konkurentů, na jejichž základě je zpracován ideový projekt jejího marketingováho řízení. Tento projekt je v závěru podroben rizikové a nákladové analýze, které potvrdily jeho potřebnost a reálnost ve stávajících podmínkách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11460
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 15310


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
julina_2010_dp.pdf 1.772Mb PDF Zobrazit/otevřít
julina_2010_vp.pdf 424.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
julina_2010_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet