Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Autor: Vacula, Marcel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu - tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizovaná a popsaná činnost zmíněného podniku. Vypracována a analyzována je stávající situační analýza a složení stávajícího marketingového mixu. Kriticky je přitom pohlíženo na současný stav s ohledem na možná a navrhovaná zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11471
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vacula_2010_bp.pdfZablokované 4.351Mb PDF
vacula_2010_vp.pdf 54.27Kb PDF Zobrazit/otevřít
vacula_2010_op.pdf 58.14Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet