Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.
Autor: Smolíková, Šárka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a předkládá navrhovaný projekt pro zlepšení nedostatků, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. V první části je stručně charakterizována marketingová komunikace, členění marketingových nástrojů a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je sestaven plán marketingové komunikace, který je v závěru doplněn o přehled nákladů a potencionální rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11493
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15363


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
smolíková_2010_dp.pdf 3.162Mb PDF Zobrazit/otevřít
smolíková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
smolíková_2010_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet