Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o. |
| Autor: |
Smolíková, Šárka
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a předkládá navrhovaný projekt pro zlepšení nedostatků, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. V první části je stručně charakterizována marketingová komunikace, členění marketingových nástrojů a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je sestaven plán marketingové komunikace, který je v závěru doplněn o přehled nákladů a potencionální rizika. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11493
|
|
Datum:
|
2010-05-03 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15363
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet